روزنگاری های آسمان

این وبلاگ رو برای دل خودم می نویسم و اینکه شاید در آینده اگر عمری باقی بود، برگردم گاهی گذشته ها و حس و حال این روزها رو دوباره مرور کنم...

روزنگاری های آسمان

این وبلاگ رو برای دل خودم می نویسم و اینکه شاید در آینده اگر عمری باقی بود، برگردم گاهی گذشته ها و حس و حال این روزها رو دوباره مرور کنم...

خرده جنایت های زناشوهری

نمایشنامه: خرده جنایت های زناشوهری، نویسنده اریک - امانوئل اشمیت، ترجمه شهلا حائری 

برنده جایزه تئاتر فرهنگستان فرانسه سال 2001. داستان زوجی در پی حقیت. از کتاب: 

- لیزا: طنز بهانه ایه برای بیان حقیقت. 

- لیزا: شایدم. وقتی عاشقم زجر می کشم، جور دیگه ای بلد نیستم عاشق باشم.

- ... اکثر نویسندگان و خوانندگان رمان های پلیسی زنن، نظریه ات اینه که چون زن ها کارشون زندگی بخشیدنه، این نوع رمان براشون جالب تره، برای این که این طوری می تونن در عالم خیال آدمارو به کارم مرگ بفرستن. رمان پلیسی یا انتقام مادرها. 

- من بهت توجه نمی کردم. مثل چادری که چهره زن ها رو می پوشونه من هم سراپاتو با محبت پوشنده بودم ... خیالم راحت بود که سال هاست با هم زندگی می کنیم و متوجه نبودم که زمان با عشق سازگاری نداره ... 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.