روزنگاری های آسمان

این وبلاگ رو برای دل خودم می نویسم و اینکه شاید در آینده اگر عمری باقی بود، برگردم گاهی گذشته ها و حس و حال این روزها رو دوباره مرور کنم...

روزنگاری های آسمان

این وبلاگ رو برای دل خودم می نویسم و اینکه شاید در آینده اگر عمری باقی بود، برگردم گاهی گذشته ها و حس و حال این روزها رو دوباره مرور کنم...

حاشیه نویسی

-  تو را نشد می‌روم که خویش را فراموش کنم. 

‏من بلد نیستم ابراز احساسات کنم ولی امیدوارم تو بلد باشی چشمام رو بخونی 

- ز غوغای جهان فارغ بودن 

- به دام و دانه نگیرند مرغ دانا را

- مدت هاست مشکلی با همدیگه نداریم ... اینکه کات کردیم هم بی تاثیر نبوده 

-  تو آن شعری که من جایی نمی خوانم . 

- طرف دلتنگ همیشه ما بودیم. 

- نه به انتظار کسی ... نه انتظار از کسی 

-  دیگه ماچم نمیتونه حق مطلبو ادا کنه، فقط گااز ! 

- اتریشی ها یک حرف جالب دارند که میگن بهترین تلاشت را فقط برای پنهان کردن غم هایت بکن. 

- کسی که بیاموزد با ناتوانی خود زندگی کند، بسیار آموخته است. 

- کجا باید باشم و نیستم و اینقدر بی قرارم ؟ ز 

- باید بخوابم و دلم به پرنده ای خوش باشد که الان پشت پنجره نیست ولی صبح می آید و می خواند. ز

- کاش خودش را با چشم های من می دید. ز

- شاید وقتی داریم با هم دعوا میکنیم حواسمون نیست که عاشق همیم!

- ‏کاش یه روز بالاخره بفهمم من نتونستم یا واقعاً نمى شد. 

-  دو اشتباه : شروع نکردن و همه مسیر رو نرفتن 

- فردی شویم وسیع تر و بلکه عمیق تر

- الان نه ، پس کی ؟؟ 

- بزرگ مردی برای خودش است. 

- مهربان دوستی 

- تا مغز استخوان تغییر کرده بود. 

- عاشق شوید ولی غافل از حال خود نشوید. 

-خرد شده بودند به هزار تکه نامساوی

- آدرس دار و بدون حاشیه با هم انتقاد کنند

- بلدباشند کی بهترین موقع عقب نشینی است نه پیشروی

- آرزو کنیم  بهترینها را، راحتی را....

- راه به جایی  هست. راه به جایی داشت. 

- عمر بیدادگرانه کوتاه است

- احمق به حد نصاب

-مولکول های قلبم در جریان خونم حل میشدن

- دوستهایی که بدون مناسبت کادو میخرند و میگویند این شال پشت ویترین انگارمال توبود...

- دلتون آباد و شاد

- سی مثل خود ما که بلد نیست معجزه بکند

- بسی خوب بود. 

- دل به نشاط. دل به خوشی. 

- جان و دلت سلامت 

- در خانه غم بودن از همت دون باشد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.