روزنگاری های آسمان

این وبلاگ رو برای دل خودم می نویسم و اینکه شاید در آینده اگر عمری باقی بود، برگردم گاهی گذشته ها و حس و حال این روزها رو دوباره مرور کنم...

روزنگاری های آسمان

این وبلاگ رو برای دل خودم می نویسم و اینکه شاید در آینده اگر عمری باقی بود، برگردم گاهی گذشته ها و حس و حال این روزها رو دوباره مرور کنم...

حاشیه نویسی

- چیزی که به ذهنم می رسه اینه که شاید علت نرسیدن هامون و این همه سختی ای که تحمل می کنیم، نتیجه گرا بودنمون هست. باید از فکر رسیدن رها شد تا نتیجه رو در آغوش گرفت..

- وقتی واسه اونی که دوسش داری، آنقدی محشر نیستی که اونی باشی که همیشه دنبالش بوده، دیگه مهم نیست که چقدر محشری..

- همیشه به اون آدم هایی که نمیتونی تو زندگیت داشته باشیشون عمیقترین احساس ها رو داری.
- ولی بهترین قسمت رابطه همون زمانیه که هنوز حستونو به هم نگفتین و خیلی نامحسوس به هم توجه میکنین.
ترجیح میدم بگم دوسش دارم و از دستش بدم، تا اینکه نگم دوسش دارم و از دستش بدم. 
‏اگه هنر قشنگ و شیرین حرف زدن رو ندونی هرچقدم دانا باشی،  نوچ بی فایده اس 
- همخواب رقیبانى و من تاب ندارم .
- در اوضاع ضروری یا دوام می آوری و یا نابود میشوی
- بخشی از تحولی عمیق است که در آگاهی و شعور جمعی این سیاره و ماورای آن صورت میگیرد.
- بنویس زنده بمان
- اینکه یکی وسط چت خابش ببره نشون میده خیلی براش با ارزشی که بزور خودشو بیدار نگه داشته بود باهات حرف میزد 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.