روزنگاری های آسمان

این وبلاگ رو برای دل خودم می نویسم و اینکه شاید در آینده اگر عمری باقی بود، برگردم گاهی گذشته ها و حس و حال این روزها رو دوباره مرور کنم...

روزنگاری های آسمان

این وبلاگ رو برای دل خودم می نویسم و اینکه شاید در آینده اگر عمری باقی بود، برگردم گاهی گذشته ها و حس و حال این روزها رو دوباره مرور کنم...

قدرت حال

کتاب "قدرت حال" نوشته اکهارت تٌله ترجمه ی غزال رمضانی کتابی در زمینه خودسازی است. با متن کتاب خیلی ارتباط برقرار نمی کنم ولی پاراگراف های موثر دارد و برای یکبار خواندن خوب است. 

از کتاب : 

- بخش اعظم درد بشری غیر ضروری است. تا زمانی که ذهن افسار گسیخته در زندگی شما جریان دارد، درد به وسطه ی خود شخص ایجاد می شود.  دردی که در زمان حال برای خود خلق می کنید، شکلی از عدم پذیرش یا مقاومت ناخودآگاه به چیزی است که جریان دارد. 

- چه چیزی می تواند جنون آمیزتر از این باشد که با خود زندگی جنگید ؟ با چیزی که همین حالا جریان دارد و در حال است. به زندگی پاسخ آری بدهید و با چشمان خود ببینید زندگی گونه به یکباره به جای اینکه بر علیه شما باشد، در کنار شما و بر وفق مراد شما خواهد بود. 

- شکایت همیشه به معنای عدم پذیرش آنچه که هست می باشد. 

- در اوضاع ضروری یا دوام می آوری و یا نابود می شوی. 

- یک انتخاب ساده: اصلا مهم نیست چه اتفاقی می افتد. اما من می خواهم دیگر دردی ایجاد نکنم. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.