روزنگاری های آسمان

این وبلاگ رو برای دل خودم می نویسم و اینکه شاید در آینده اگر عمری باقی بود، برگردم گاهی گذشته ها و حس و حال این روزها رو دوباره مرور کنم...

روزنگاری های آسمان

این وبلاگ رو برای دل خودم می نویسم و اینکه شاید در آینده اگر عمری باقی بود، برگردم گاهی گذشته ها و حس و حال این روزها رو دوباره مرور کنم...

رویاها

- رویاها را فراخوانی از جهان زیرین در نطر بگیرید که بیشتر از آنکه تعبیر بخواهد تجسم واقعی در زندگی ما را می خواهد. 

- اگر در زندگی فعلی چیز بیش از حدی وجود داشته باشد رویا به شما می گوید. اگر چیزی کمتر از حد باشد آن را هم به شما می گوید. 

- اگر رویا  درون مایه ای  را تکرار کند، آن وقت رابطه درونی تان با آن تجربه تمام نشده است. رویا معمولا تغییرات کوچکی می دهد و به شما اشاره می کند که چکار بکنید. 

- هر رویایی گام دیگری در روند رشد تکامل شماست و اگربا آن ارتباط برقرار کنید، رویای بعدی می تواند متفاوت باشد. 

- رویاها از ناراحتی جسمی نیز مانند ناراحتی های روانی خبر می دهند. آن ها بیماری ها را بیش بینی می کنند و راه های درمان را عرضه می کنند. 

- هنگام ارتباط برقرار کردن با رویا همیشه بپرسید: چرا این رویا ظاهر شد؟ چه چیزی باید یاد بگیرم؟ از دید کنونی من درونم چه چیزی را درک نمی کنم؟ اگر مدتی با رویاتان وقت بگذارید، روی الگوهای زیرین روان اثر می گذارید، حتی اگر به نتیجه روشنی برسید. رها شدن انرژی برایتان خوب است. 

از کتاب " زندگی نزیسته ات را زندگی کن " اثر رابرت الکس جانسون 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.